- Навчилася радіти
маленьким успіхам своїх учнів і співпереживати їх невдачі.
- Усвідомила, що стала дуже близькою людиною
для своїх учнів. Намагаюся робити все для того, щоб вони були завжди відкриті
для мене.
- Не боюсь зізнатися у тому, що не знаю
відповіді на яке-небудь питання. Я разом з ними у пошуку.
- Не вимагаю на уроці "ідеальної
дисципліни". Адже урок - це частинка життя дитини. Він не повинен бути
замкнутим і пасивним. Формую в учнях відкриту, захоплену, розкуту, здатну
творити, всебічно розвинену особистість.
- Намагаюся, щоб мої уроки не стали
шаблонними, проведеними "по трафарету".
- Вчу своїх учнів трудитися. Немає легкого
шляху в навчанні. Пам'ятаю, як важливо підтримати, підбадьорити, бути поряд у
важкій ситуації.
- Якщо з двох балів думаю, який вибрати, -
ставлю вищий. Намагаюся повірити в дитину.
- Зрозуміла, що дитині повинно бути цікаво на
уроці. Тільки коли цікаво, дитина стає уважною.
Комментариев нет:
Отправить комментарий