Я вважаю, що досягнула максимуму (попри мій
досвід – 5 років). Дні,
під час яких я брала участь у конкурсі «Учитель року 2016» були дуже виснажливі. Та не дивлячись на це, час, проведений там, не був змарнований. За короткі
три дні я здобула багато нових знань та досвіду.
Участь у такому
конкурсі – це перемога над собою. Уявіть, як себе почуває молодий педагог, коли
йому потрібно прийти у чужий клас і проводити відкритий урок. Не просто собі
звичайнісінький урок, а урок, коли ти усвідомлюєш, що на тебе дивляться, за
тобою спостерігають, оцінюють твої педагогічні прийоми! Насправді це цікаво,
але в той же час, це надзвичайно важко. Коли я готую відкритий урок, орієнтуючись
на своїх дітей, успіхи і здібності яких я знаю, — це одне. А коли я приходжу в
чужий клас, вдруге бачу дітей, не знаю, що вони вміють, а чого не
вміють, — це зовсім інше. Але головне — не розгубитися. І тоді можна побудувати
роботу таким чином, щоб задіяти всіх учнів. І неважливо, чи вони слабкі, чи
вони дуже сильні. Діти дуже позитивно ставляться до таких конкурсів!

Молодець! Щиро вітаю!
ОтветитьУдалитьПривіт.Ти молодець! Я теж варюсь в цій каші. Блог шикарний.
ОтветитьУдалить